Renomovaný dodavatel kancelářských potřeb přijme regionálního obchodního manažera pro severovýchodní Čechy. Regionální obchodní manažer je zodpovědný za obchodní aktivity ve svěřeném regionu, vede tým regionálních obchodních zástupců, spolupracuje s nimi na vyhledávání nových obchodních příležitostí a přípravě výběrových řízení a nabídek. Koordinuje rozvoz zboží v daném regionu, má na starosti práci regionálních řidičů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- obchodní zkušenosti s klíčovými zákazníky min. 2 roky
- zkušenost s vedením menšího týmu lidí
- profesionální a samostatnou osobnost
- komunikativnost
- schopnost řešení problémů
- analytické myšlení
- výbornou znalost EXCEL a celkovou počítačovou gramotnost
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
- bydliště ideálně v rámci regionu Středočeského kraje (Mladá Boleslav, Mělník) nebo Praha
Na co se u nás můžete těšit?
- zázemí úspěšné společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- služební vůz
- notebook
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké benefity
- místo výkonu práce pobočka Hradec Králové : Na Brně 1972, 500 06 Hradec Králové a pobočka Ústí nad Labem : Na Luhách 3625/7, 400 01 Ústí nad Labem
- pracovní doba 7:30-16:00
Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Kafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.