ACTIVA, to nejsou jen kancelářské potřeby.
Jsme nejsilnější českou společností v oboru kancelářských potřeb na našem trhu, na kterém působíme již od roku 1992. Za své třicetileté působení jsme si vybudovali pozici tuzemské jedničky v koncových dodávkách kancelářských potřeb všem typům subjektů včetně mezinárodních firem a státní správy.
Jsme přímým dovozcem a distributorem značek, jako je např. Parker, Waterman, Moleskine a další. Jsme prodejcem luxusních psacích potřeb, zápisníků, diářů a doplňků. Od roku 2010 jsme také provozovatelem e-shopu Activáček.cz, který je zaměřený na prodej školních a výtvarných potřeb. Od roku 2011 jsme navíc prodejcem designového nábytku, svítidel, koberců a doplňků pod značkou STOCKIST.
A protože před sebou pořád máme stále nové výzvy, hledáme člověka na pozici manažera on-line marketingu pro své B2B a B2C e-shopy.
Jak si tě představujeme?
→ máš alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici v online marketingu,
→ máš povědomí o SEO, PPC, GA prostředí (přičemž zkušenost s HTML je výhodou),
→ výborně ovládáš češtinu a baví tě psaní newsletterů (kvůli tvorbě obsahu zaměřeného primárně na české zákazníky),
→ máš zkušenost s grafikou a e-commerce,,
→ je ti naprosto vlastní důslednost, organizovanost, kreativita, samostatnost a spolehlivost,
→ umíš perfektně nabriefovat tým, se kterým budeš spolupracovat,
→ máš selský rozum a proaktivní přístup, přicházíš s novými nápady a podněty a máš zájem o další rozvoj v digitálním marketingu, protože případný nedostatek praxe je možné vyvážit nadšením.
Co budeš mít na starost?
→ komunikace s B2B a B2S zákazníky prostřednictvím newsletterů, které budeš vymýšlet, tvořit a vyhodnocovat,
→ koordinovat (ve spolupráci s agenturou) PPC kampaně, pravidelně je vyhodnocovat, hlídat jejich efektivitu a alokované peníze, připravovat analýzy a vyhodnocení digitálních aktivit a zároveň aktivně navrhovat nové,
→ realizovat sezónní kampaně vč. obsahu na webu ve spolupráci s nákupním oddělením,
→ zapojovat se do tvorby internetových strategií a do správy obsahu webových stránek,
→ hledat příležitosti, jak pomoci růstu značky skrz digitální platformy a e-commerce
→ pracovat s naší CRM, e-mailing databází a cílovými segmenty
Na co se u nás můžeš těšit?
Na práci v ekonomicky silné společnosti (se sídlem na Praze 9 v dosahu metra), která je na trhu více než 30 let a která udává trendy v oboru. Kromě standardů, jako je výplata, 25 dní dovolené a práce na plný úvazek, se můžeš těšit na:
→ příjemné pracovní prostředí,
→ možnost občasné práce z domova,
→ příspěvek na stravování při nástupu a účast v benefitním programu Cafeterie po roce spolupráce,
→ podpora v dalším rozvoji a růstu,
→ notebook a mobilní telefon,
→ neformální aktivity,
→ prostor přicházet s vlastními nápady a realizovat je.
Jsi to ty? Těšíme se na tvůj životopis.