Obchodní manažer/ka týmu | ACTIVA

Obchodní manažer/ka týmu

Obchodní manažer/ka týmu

Renomovaný dodavatel kancelářských potřeb přijme Obchodního manažera/ku týmu pro region v Praze. Manažer je zodpovědný za obchodní aktivity ve svěřeném regionu, vede tým obchodních zástupců, spolupracuje s nimi na vyhledávání nových obchodních příležitostí a přípravě výběrových řízení a nabídek.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

• obchodní zkušenosti s klíčovými zákazníky min. 2 roky

• zkušenost s vedením menšího týmu lidí

• profesionální přístup a samostatné rozhodování

• komunikativnost

• schopnost řešení problémů

• analytické myšlení

• výbornou znalost Microsoft office a celkovou počítačovou gramotnost

• ŘP sk. B

• čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout:

• zázemí úspěšné společnosti

• zajímavé finanční ohodnocení

• služební vůz

• notebook

• příjemné pracovní prostředí

• zaměstnanecké benefity

• místo výkonu práce centrála sídla Veselská 686, 199 00 Praha 9

• pracovní doba 8:00 - 16:30

 

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Zadejte telefonní číslo ve formátu +420 605 123 456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.