Referent/ka příjmu objednávek - pobočka Ústí nad Labem

Pro naší ústeckou pobočku příjmeme referentku pro příjem objednávek.

Náplň práce:

  • příjem objednávek
  • vystavování dodacích listů
  • vyřizování zákaznických telefonátů


Požadujeme:

  • znalost běžných uživatelských PC aplikací (Word, Excel,Outlook)
  • pečlivost
  • samostatnost
  • příjemné vystupování
  • komunikativnost
  • vhodné i pro absolventy
  • bydliště v Ústí nad Labem výhodou


Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí úspěšné společnosti
  • zaměstnanecké benefity
  • pracoviště - Ústí nad Labem
  • pracovní doba : po-pá 08:30-17:00

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 100 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Cafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Zadejte telefonní číslo ve formátu +420.605123456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.