Referent/ka pro příjem objednávek - pobočka Plzeň | ACTIVA

Referent/ka pro příjem objednávek - pobočka Plzeň

Do našeho týmu hledáme nového uchazeče na pracovní pozici Referent/ka pro příjem objednávek.

Co Vás čeká :

  • zpracování a vyřizování požadavků zákazníků, objednávky, reklamace, práce s informačním softwarem Navision
  • administrativní podpora eshopů
  • komunikace interní i vně firmy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Znalost PC (Excel, Word, Outloook, Power Point)
  • příjemné vystupování
  • komunikativnost, samostatnost, pečlivost

Co Vám nabídneme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí úspěšné společnosti
  • zaměstnanecké benefity
  • pracovní doba: po - pá 8:00 – 16:30
  • místo výkonu práce: pobočka Plzeň, Božkovské nám. 17/21, 326 00 Plzeň

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Cafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.

 

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Zadejte telefonní číslo ve formátu +420 605 123 456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.