Referent/ka nákupu pro oddělení maloobchodu

V současné době hledáme kandidáta/kandidátku na pozici referent/ka nákupu pro oddělení maloobchodu. Maloobchodní oddělení společnosti ACTIVA obsluhuje více než 800 zákazníků z řad maloobchodních i velkoobchodních prodejců v České republice. Šíře sortimentu zahrnuje kancelářské, školní, výtvarné i kreativní potřeby více než 60 nejvýznamnějších mezinárodních i českých značek.

Náplň práce:

  • zpracování a vyřizování objednávek zboží
  • komunikace s dodavateli i obchodním týmem
  • vyřizování reklamací zboží
  • spolupráce na marketingových aktivitách (celoroční katalog a sezónní kampaně)

Požadujeme:

  • vzdělání SŠ s maturitou
  • komunikační znalost anglického jazyka
  • práce s PC na uživatelské úrovni (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • organizační schopnosti
  • výborné komunikační schopnosti
  • samostatnost
  • spolehlivost

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti
  • motivující finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnanecké benefity

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 100 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Cafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.

Místo výkonu práce: Praha 9 - Letňany

Nástup možný ihned

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Zadejte telefonní číslo ve formátu +420.605123456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.