Pro ostravský obchodní tým hledáme obchodního reprezentanta, který bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ve svěřeném regionu. Hlavní náplní práce je péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, dále příprava výběrových řízení a nabídek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- prodejní schopnosti, obchodní zkušenosti výhodou
- zodpovědnost a samostatnost
- komunikativnost
- schopnost řešení problémů
- ochotu k týmové spolupráci
- dobrou znalost EXCEL, WORD
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
Na co se u nás můžete těšit?
- transparentní a motivační systém odměňování
- zázemí úspěšné společnosti
- propracovaný systém firemního vzdělávání
- mobilní telefon
- služební vůz
- příjemné pracovní prostředí
- příspěvek na stravování při nástupu a účast v benefitním programu Kafetérie po roce spolupráce
- pracovní doba po-pá
Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Kafetérie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.