Obchodní zástupce pro pobočku Olomouc | ACTIVA

Obchodní zástupce pro pobočku Olomouc

Pro naši olomouckou pobočku hledáme obchodníka pro koncového zákazníka, který bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ve svěřeném regionu. Hlavní náplní práce je akvizice nových zákazníků a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, péče o stávající zákazníky, zpracování nabídek a příprava podkladů pro výběrová řízení, účast ve veřejných zakázkách a elektronických aukcích.

Očekáváme:

  • ŘP sk. B
  • silné prodejní schopnosti, praxe v prodeji velikou výhodou
  • dynamickou, tvořivou a samostatnou osobnost
  • komunikativnost
  • schopnost řešení problémů
  • zodpovědnost a samostatnost
  • týmová spolupráce
  • aktivní znalost EXCEL, WORD
  • nástup dle dohody

Nabízíme:

  • transparentní a motivační systém odměňování
  • zázemí úspěšné společnosti
  • propracovaný systém firemního vzdělávání
  • mobilní telefon
  • služební vůz
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnanecké benefity
  • pracovní doba po-pá

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.