Obchodní zástupce – Hradec Králové | ACTIVA

Obchodní zástupce – Hradec Králové

Pro hradecký obchodní tým hledáme obchodního zástupce, který bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ve svěřeném regionu. Hlavní náplní práce je péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, dále příprava výběrových řízení a nabídek.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • prodejní schopnosti, obchodní zkušenosti výhodou
  • schopnost aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti
  • zodpovědnost a samostatnost
  • komunikativnost
  • schopnost řešení problémů
  • ochotu k týmové spolupráci
  • dobrou znalost EXCEL, WORD
  • ŘP sk. B
  • čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout:

  • transparentní a motivační systém odměňování
  • zázemí úspěšné společnosti
  • propracovaný systém firemního vzdělávání
  • mobilní telefon
  • služební vůz
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnanecké benefity
  • místo výkonu práce pobočka Hradec Králové : Na Brně 1972, 500 06 Hradec Králové
  • pracovní doba po - pá 7:30-16:00

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si vážíme dlouhodobé spolupráce, v dalších letech se můžete těšit na finanční prémie za odpracovaná léta a týden dovolené navíc.

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Zadejte telefonní číslo ve formátu +420 605 123 456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.