Pro hradecký obchodní tým hledáme obchodního zástupce, který bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ve svěřeném regionu. Hlavní náplní práce je péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, dále příprava výběrových řízení a nabídek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- prodejní schopnosti, obchodní zkušenosti výhodou
- schopnost aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti
- zodpovědnost a samostatnost
- komunikativnost
- schopnost řešení problémů
- ochotu k týmové spolupráci
- dobrou znalost EXCEL, WORD
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- transparentní a motivační systém odměňování
- zázemí úspěšné společnosti
- propracovaný systém firemního vzdělávání
- mobilní telefon
- služební vůz
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké benefity
- místo výkonu práce pobočka Hradec Králové : Na Brně 1972, 500 06 Hradec Králové
- pracovní doba po - pá 7:30-16:00
Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si vážíme dlouhodobé spolupráce, v dalších letech se můžete těšit na finanční prémie za odpracovaná léta a týden dovolené navíc.