Asistent/ka B2C eshopů

Hledáme do týmu kolegu, který má kladný vztah k moderním formám komunikace, upřednostňuje využívaní eshopů a je mu blízký sortiment Activy.

Náplň práce:

  • zpracování a vyřizování požadavků zákazníků, objednávky, reklamace, práce s informačním softwarem Navision
  • komunikace se zákazníky online formou chat
  • administrativní podpora eshopů
  • komunikace interní i vně firmy

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • práce s PC na uživatelské úrovni (MS Word, Excel, Outlook)
  • organizační schopnosti
  • výborné komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a přesnost
  • kreativní přístup, chuť se nejen učit novým věcem, ale přinést také své nápady

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti
  • motivující finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
  • stravenky a zaměstnanecké benefity
  • Místo výkonu práce: Praha 9 Letňany, Po – Pá 8-16,30

Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 100 Kč a plně ji hradíme. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Cafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.

Mám zájem o práci - dotazník

Na základě vašeho souhlasu s archivací dotazníku vás můžeme v budoucnu kontaktovat s nabídkou vhodného zaměstnání v naší společnosti. Vaše osobní údaje z dotazníku budeme zpracovávat po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu.
Zde můžete přiložit svůj životopis ve formátu pdf, odt nebo docx.
Základní informace
Enter phone number in format +420 605 123 456
Práce na PC
Znalost cizích jazyků
Doplňující informace

Seznamte se s tím, jak nakládáme s osobními údaji.