Nacházíte se zde: Úvod O společnosti

Volná místa

Volná místa

Chcete-li získat více informací o inzerované pozici, klikněte na příslušný odkaz. Pokud máte zájem ucházet se o některou z uvedených pozic, vyplňte, prosím, dotazník nebo nám svůj životopis zašlete faxem či e-mailem (viz kontakty). V případě zájmu z naší strany budete do 14 dnů pozváni na osobní pohovor. V opačném případě, udělíte-li nám svůj souhlas, si váš životopis ponecháme v databázi, abychom vás mohli případně kontaktovat v budoucnosti .

Obchodní zástupce Praha

Náplň práce: péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, dále příprava výběrových řízení a nabídek.

Referentka do oddělení reklamních předmětů - Praha

Reklamní oddělení společnosti ACTIVA obsluhuje více než 1000 zákazníků. Nabízíme široký sortiment reklamních, dárkových a propagačních předmětů. V současné době hledáme kandidáta/kandidátku na pozici referent/ka pro oddělení reklamních předmětů. Náplní práce je: zpracování a vyřizování nabídek a objednávek zákazníků. Komunikace se zákazníky, obchodními zástupci, tiskárnami a dodavateli. Administrativní podpora v rámci oddělení reklamních předmětů (příprava podkladů, evidenční činnosti, obchodní korespondence). Komunikace interní i vně firmy.

Referentka pro příjem objednávek na částečný úvazek - pobočka Brno

Pro naší brněnskou pobočku příjmeme referentku pro příjem objednávek na částečný úvazek. (25h týdně) Náplní práce je příjem objednávek, vystavování dodacích listů, vyřizování zákaznických telefonátů.

Asistent elektronického obchodu

Na HPP hledáme pracovníka na pozici Asistent elektronického obchodu. Náplňí práce je administrace internetových obchodů (zakládání nových produktů, kategorizace, základní administrace zákaznických ůčtů). Uživatelská podpora (helpdesk) pro interní tým. Tvorba zákaznických produktových katalogů (excel). Lokalita Praha

Řidič pro rozvoz zboží - Praha

Rozvoz kancelářského zboží. Praxe s řízením dodávky výhodou.

Referent/ka oddělení Maloobchod

V současné době hledáme kandidáta/kandidátku na pozici referent/ka pro oddělení maloobchodu. Náplní práce je zpracování a vyřizování objednávek zákazníků, komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, administrativní podpora obchodního týmu v rámci oddělení maloobchodu(příprava podkladů, evidenční činnosti, obchodní korespondence), komunikace interní i vně firmy. Místo výkonu práce: Praha 9- Letňany. Nástup možný ihned.

Konzultant prodeje - OC Spektrum

Do nově otevírané prodejny designového nábytku v OC Spektrum v Čestlicích přijmeme kolegy a kolegyně na pozici konzultant prodeje.

Řidič pro pobočku Hradec Králové

Příjmeme řidiče pro rozvoz potřeb pro kancelář v regionu Hradec Králové. Praxe s řízením dodávky výhodou.